小瓶子Iris

话不多说,都在图里
Miss Shanghai - Dez、D Liang、D De Rooij

575:

过年啦,快来首让人眉开眼笑的。

中西混搭的模范制作。动感的鼓点下,柔美的女声搭配古韵十足的琵琶伴奏和京剧唱腔营造出一派热闹非凡的景象。

DJ Dave Liang,美籍华裔音乐制作人,擅长将东方色彩的曲调与现代动感的节奏结合起来,产生奇妙的化学反应。

歌词:

Up close
This is how I see it with you
Real close
This is how I dance it with you
Close, so close
Is how I feel with you
近距离—-
这是我与你相视的角度。
亲密~ —-
这是我与你起舞的姿势。
接近,就这样接近—-
这是我与你交流的方式

La-la-la, la-la-la
This is how I sense it with you
La-la-la, la-la-la
This is how I sense it with you
啦啦啦,啦啦拉
是我与你的感觉
啦啦啦,啦啦拉
这是我与你的感觉

Sounds sweet
This is how I hear it with you
Real sweet
This is how I taste it with you
Sweet, so sweet
Is how I dream of you
声音甜美
这是我与你倾听的方式
真甜~
这是我与你的味道
甜蜜蜜
是我与你的梦

La-la-la, la-la-la
This is how I sense it with you
La-la-la, la-la-la
This is how I sense it with you
啦啦啦,啦啦拉
是我与你的感觉
啦啦啦,啦啦拉
这是我与你的感觉

La-la-la
You’ve got this feel of
Bringing to life
All of my senses
Completely revealed
Dropping my arms
Leaving me naked and light
啦啦拉
你拥有一种使我的感官重生的能力
完全放下防御,裸,变得轻飘飘


(歌词转自麦田音乐网)

评论

热度(525)